sofia <3

Dagen idag:
Idag vaknade jag vid 10.00 och gick upp och åt frukost och kollade på tv (: Sedan vid 11.20 så åkte jag och pappa till Gullbrandstorp och kollade på en fotbollsmatch. Efter det vid ungefär 11.45 så körde pappa mej till träningen och det var väldigt roligt idag :D
Efter gympan så var det snabbt hem och duscha och äta och sen åkte jag och mamma hem till Marie och Sofia för att jag och Sofia skulle slinga håret (a. <3
Det blev ganska många blonda slingor och jag har blivit jättenöjd :D men jag kommer inte att få platta håret på ett tag eftersom jag har blekt det och det kommer typ att förstöra håret isf -.-
Men deras katt hade fått kattungar med så vi lekte lite med dom, fikade och sedan åkte jag och mamma hem igen.
Så kom Sandra coh vi typ chillade bara, det var mys (:
Nu på kvällen har jag bara suttit vid datan och kollat på tv, en härlig söndagskväll :)<3
pussssss :*

såhär blev håret :) kommentera ffs (a. <3


Kommentarer ♥
Postat av: Tiger andrén

SNÖÖÖÖG ! :)

2009-06-04 @ 19:00:39
URL: http://eliinsochor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0