Riksmästerskapen 09



Helgen har varit sjukt rolig <3
Igår åkte vi till Ängelholm vid 10 ungefär, och på kvällen hade vi förträning på friståendet. Det kändes inte riktigt så bra, eftersom jag bara precis kom upp i balansen.
Men sedan på söndagen så gick vi upp 06.00 och började göra oss iordning.
Vi var först ut på fristående och jag stog i min balans :D :D Vi fick 7.75, riktigt nöjd faktiskt :)
Sedan på matta så gick det väldigt bra också, fick 8.15 :D
På hopp gick det inte riktigt lika bra, lite böjda ben m.m. men vi fick 7.95 iaf.
Eftersom vi inte gick vidare till finalen så satt vi och kollade på mixlagen och finalen.
Sedan åkte vi hem och nu har jag jätteont i huvudet. Tror inte att jag har druckit ordentligt..
Aja puss på denna helgen :*

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0