hej bloggen! §

Igår så var det skola och efter det så åkte jag, Selma, Sandra,  Ida, Pontus och Jessica in till stan, mysigt :)
Jag köpte en bodylotion, brun utan sol, från Dove :) Tänkte även köpa ett nytt linne från Gina Tricot, men det blev inte så. Sedan så tänkte vi åka hem med 17.10 bussen som gick ifrån Sibylla, men vi hann inte med den, så vi satte oss på Sibylla till halv 7 ungefär då vi tog nästa buss hem.
När vi kom hem så gick vi till Margit´s Kiosk som precis öppnade, och jag köpte mitt första godis på mycket länge, mums :* (a.
Sedan stack jag och Selma hem till mig och åt mat och sedan gick vi och mötte Sandra och Jessica igen så drog vi till gamla skolan och hälsade på lite folk som hade ett lamt disco xd. Det var roligt att träffa alla som man inte sett på länge, och sedan hämtade Sandras pappa oss så åkte vi hem till Jessica ett tag. Sandra skulle slagga där men jag och Selma åkte hem vid 22.00 ungefär, :)
Tack för en underbar dag sötnosar <3



Kommentarer ♥
Postat av: Sandra <3

tack för en underbara dag/kväll mina älsklingr :*

älskar dig sis §§§

2009-05-16 @ 22:06:31
Postat av: Jessica

Skit mysigt hade vi! <3

2009-06-04 @ 19:43:59
URL: http://thefour.blogg.se/
Postat av: Jessica

Skit mysigt hade vi! <3

2009-06-04 @ 19:44:17
URL: http://thefour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0