Sorry, men jag älskar värme :$ =D

Förlåt för att jag har varit väääääldiiigt oaktiv dom senaste dagarna, men det beror på att det är så himla skönt väder utomhus, och jag solar nästan hela tiden och har börjat bli lite brun (a) =D
Idag var jag i stan med Ida och Sandra, det var väl kul, i början och slutet iallafall ;P
När vi kom hem så badade vi i havet, väldigt skönt idag :) ♥ och så solade vi också en liten stund , sedan skulle jag till stallet hihi mysigt som vanligt :)<3
På Fredag eller Lördag så ska jag åka upp till min kusin Jonna, som bor utanför Linköping, och jag ska vara där i ungefär en vecka, så jag tror inte att jag kommer lägga in inlägg så jätteofta, men några kommer det allt bli ;)
hihi kommer sakna dom flesta men ni får klara er utan mig (a)
Btw, att när jag kommer hem så är det typ bara en vecka kvar till Jessica kommer hem och då ska vi kanske ut med farmor och hennes husbil någonstans på någon camping i ett par dagar, ska bli såååå mysigt bästis =D hihi jag älskar dig Jessica ♥
pussen



Kommentarer ♥
Postat av: jessica ÄLSAKR elin

Fatta hur mysigt dt kommer bli gumman! <33333333

Älskar dig (LLL)

2009-06-24 @ 23:10:38
URL: http://jessiiicasvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0