midsommarafton ♥

Glad midsommar allihopa :)♥
Nu har jag precis kommit hem och ska snart iväg igen så det blir ett snabbt inlägg ♥
Idag så vaknade jag vid halv 11 ungefär, och vid 12 så åkte vi till ngra vi känner i steninge och åt där och lite :)
sedan gick vi ner till midsommarstången där jag träffade Viveka, Julia och Jessica bästavänn ;*
Hihihi jag och Jessica dansade mke fint (a) *host*
Nu ska vi som sagt iväg igen till några andra som bor i Holm, och det känns som om det kommer bli lamt, hade helldre velat vara med vännerna,, ajja får la ha så kul det går antar jag xd
btw, så vet jag verkligen inte vad jag ska ta på mig, behöver man ha ngt speciellt på midsommar? :$
skriver ett inlägg ikväll också om jag inte kommer hem jättesent!
pussssen ♥


Kommentarer ♥
Postat av: Jesiiica :)

hahah, lr hur vi dansade verkligen JÄTTE fint! (a)

Och jag älskar dig jätte mycket!

Du är fin vad du än tar på dig gumman :)

2009-06-19 @ 18:09:31
URL: http://jessiiicasvedberg.blogg.se/
Postat av: Alexandra :D

Jätteee fiin biild gmn :D <33 kolla min blogg, har gjort om den :D puss på't <3

2009-06-20 @ 15:35:02
URL: http://alexandradalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0