jessica svedberg! <3

jessica, du betyder otroligt mycket för mig.
jag har inte kännt dig så värst länge, men ändå är vi så himla bra vänner, jag älskar dig <3
vi har alltid så otroligt roligt och det går verkligen inte att ha tråkigt med dig.
Du är en av mina allra bästa vänner, jag har några få verkligen underbara vänner som jag älskar riktigt otroligt mycket och du är verkligen en av dom.<3
du är guld värd och jag vet inte vad jag skulle gjort om du inte hade flyttat hit, om vi aldrig hade träffats. Det hade varit skittråkigt vekligen, du är guld värd för mig.
en vän som är så, är det finaste någon kan få <3



Kommentarer ♥
Postat av: Jessica :)<3

aww gumman, så suukt fiint skrivet.

DU gör mig verkligen alltid så jävla glad, du är bäst och det vet du! Exakt samma sak som du skrev om mig tycker jag om dig, du är helt underbar. Utan dig vet jag inte vad jag hade gjort gör du lyser upp min dag, du är värd guld & allt, älskar dig elin sochor!

lämna mig aldrig! <3

2009-06-09 @ 19:23:27
URL: http://jessiiicasvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0