Jag älskar Jessica <3

Detta skrev Jessica till mig, och jag älskar dig <3

Hejsan Elin var beredd på en hejdundrans lässtund som är alldeles bara till DIG!

Jadu, vet inte vart jag ska börja men vi börjar väl från början helt enkelt. Jag har kännt dig i nästan 1 år. Vi började lära änna varandra i början av 6an vi var inte så mycket, snackade mest i skolan och så, synd var det. Men nu dom senaste månaderna har vi börjat vara otroligt mycket, och jag väntar nästan varje dag på attdu ska ringa och fråga om vi ska göra något (a). Visst, jag har många andra jätte bra kompisar men du slår allt, Jag fattar inte hur man kan vara så perfekt som du? Jag har aldrig träffat någon som du förens nu, jag skulle aldrig såra dig eller göra något taskigt mot dig för du är min bästavänn. Jag förstår verklige inte andra som har hållt på ibland mot dig, Seriöst, dom är avundsjuka på dig och på mig som har dig. Jag lovar, om alla skulle haft en som dig skulle fan allt vara bra. Jag tackar verkligen mamma för att jag flyttade till Halmstad.jag är med dom jag vill vara med och inte några fejk eller taskiga personer! Därför är du perfekt, för du är dig själv och skulle aldrig vara taskig mot någon som inte gjort dig något då. Du är någn man kan litapå, jag säger allt till dig, och jag litar på dig så jävla mycket ska du veta. När du ser att jag är lite deppig eller ledsen så skiter du aldrig i att fråga vad det är och det betyder mycket gumman, fävan fast man säger " det är inget" så blir man ändå glad av att du bryr dig. Du är omtäknksam alltså. Jag älskar att vara med dig för att jag gillar att göra samma saker som du, allt vi gör blir roligt! Du skrattar alltid åt mig och din humor är fan bäst, fast man inte alltid skrattar tycker jag att det är sjukt roligt, du får mig alltid på bra humör! Jag har alltid drömt om en som du, en vänn som bryr sig. Jag har sagt många gånger till folk " alltid vi"       "vänner livet ut"        " vi ska ALDRIG svika varandra" det  har inte hållt varenda gång, och det är det jag är rädd för. men dom gångerna det händer så har man inte hittat rätt person att dela allt med. Men denna gången tror och hoppas jag att jag hittat rätt! För jag ska kämpa för dig ända tills vi skilllls åt, hoppas att du tänker göra samma sak. För du är den underbaraste och bästaste jag vet. Du betyder mer än någon annan, jag svär! Gumman, jag kan offra vad som helst för dig, du är guld värd. Jag tänker aldrig släppa taget om dig, hand i hand livet ut! för en vän som du, är det finaste någon kan få! Alla dagar, alla minuter som jag snackar och är med dig är ett minne för livet. Kommer aldrig glömma dig bästaste vänn! För du är det bästa jag har och du gör min dag värd att leva.

Här kommer tre små ord som betyder så jävla mycket

JAG ÄLSKAR DIG!


Kommentarer ♥
Postat av: jessica <3 elin

shit, vad långt det blev! :OOOO

älskar dig! :)

<3

2009-06-21 @ 23:40:33
URL: http://jessiiicasvedberg.blogg.se/
Postat av: Wilma

Snygg design :)

2009-06-21 @ 23:49:44
URL: http://wilmaekstrom.blogg.se/
Postat av: Alexandra :D

Vackert skrivet :D

2009-06-22 @ 16:18:39
URL: http://alexandradalin.blogg.se/
Postat av: stina den bästa :D<3

gullig text (: <3



2009-06-24 @ 22:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0