chilldag :) ♥

hey,, :)
inatt så sov jag i tält med Lowe, Sandra och Felix och Selma var med på kvällen, det var mysigt ♥
vaknade flera gånger på morgonen men vi gick väl upp vid halv 11 ungefär :)
sedan gick jag hem vid halv 1 för sandra skulle dela ut reklam,, och sedan dess har jag legat och stekaat ute i solen (h) ♥ har precis ätit mat, fisk och ris, gott, :) och nu sitter jag här en liten stund (:
igår var jag i stallet, och när jag kom dit så såg jag att Doris och hennes föl hade kommit hem, och även en häst till med föl, tihihi dom var jättesöta :) ♥
jag red ut med Buttis, väldigt länge sedan jag galopperade henne, det var riktigt roligt :D och det gick också väldigt bra när jag tränade för Tina, så det var kul hihi :)
här kommer lite bilder på fölet som heter Fairytale ♥
pusssen




Kommentarer ♥
Postat av: Alexandra :D

i'm inlove with a fairytail :P vi får träffas snart <3 jag ska till gbg i helgen btw :P <3

2009-06-21 @ 17:29:13
URL: http://alexandradalin.blogg.se/
Postat av: jessica älskar elin <3(:

aww, så söta!

älskar dig <3

2009-06-21 @ 18:20:19
URL: http://jessiiicasvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0