another day

hey bloggen
idag har verkligen varit en chill dag, började med att jag vaknade vid 9 ungefär, och då blev det att mysa framför tv:n :)
sedan har jag solat i ungefär 2 timmar kanske, och eftersom jag även solade 3½ timme igår så har jag börjat bli mycket brunare än vad jag var innan =D en fin bränna också, inte rödhet hihihi :) har dock bränt mig lite på baksidan av låren och väldigt lite på ryggen men inget som syns (:
Var nere på stranden lite också, badade benen iallafall, och det var faktiskt riktigt skönt :)
sedan åkte jag och Maja till stallet, fotade fölen också hihi fick några riktigt söta bilder, men dom kommer kanske senare ♥
hihi nu har jag precis duschat och pratat med Jessica bästiiis i telefonen, jag saknar dig :'( ♥
pusssen


Kommentarer ♥
Postat av: jessica <3 elin

alltid kul att snacka med dig i telefon älskling!

saknar dig mycket mycket mycket ;l<33

2009-06-22 @ 22:47:40
URL: http://jessiiicasvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0