regn, regn, regn...

vaknade av att det blåste ute (mitt fönster är öppet) och att min dörr stog och gnisslade, det blev drag från fönstret.
Då var klockan kvart i 10 -.-
somnade om typ 10 minuter sedan var jag tvungen att gå upp och märkte då att det även regnade idag. Jävla sommarväder, skolan börjar om 3 veckor och har inte alls hunnit vara på stranden mycket.
jaja, igår kom min moster och min kusin hit, stannar till på onsdag :)
och idag ska jag och Jonna (min kusin) vara med Jess och hitta på ngt, hon ska antagligen vara här ikväll med :)♥
min andra kusin Elin och My, är hos deras farmor o farfar typ, men när dom kommer hit, idag eller imorron kanske, så ska Elin slinga håret, och jag hoppas att jag också kan göra det om det blir ngt över, har börjat få utväxt, uuusch!
pussar ♥
/ E


en bild på det dåliga vädret, uusch! -.-


Kommentarer ♥
Postat av: signe

ja tråkigt att det rengnar:(

2009-07-27 @ 13:39:03
Postat av: Hannes

Vi behöver alla kärlek! =)



Vad hittar du på? Kram!

2009-07-27 @ 16:20:08
URL: http://haannees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0