Helsingborg 09 med bästis!

hej, nu har jag kommit hem från helsingborg, var där i 3 dagar med bästavänn, drf inte uppdaterat ngt :)
vi har haft det bäst, jag älskar dig!<3
första dagen var vi bara på campingen, badade i havet och lite hihi (:
andra dagen var vi i Danmark o shoppade lite, sjukt roligt!<3
tredje dagen (idag) var vi på väla center o shoppade :D
kmr bilder senare på vad jag köpte!
orkar inte skriva i detalj, så här kommer bilder :)<3
pussen

 











outfit dag 1:
vit T-shirt - Cubus 129:-
gul kofta - Gekås 99 :-
shorts - 199 :-


outfit dag 2:
leopardlinne - lindex 129:-
rosa kofta - bikbok 99:-
shorts - 199:-
skor - din sko 299:-
armband - H&M 29,50:-


outfit dag 3:
rosa linne - H&M 49,50:-
vitt linne - ginatricot 99:-
shorts - 199:-
skor - din sko 299:-
midjeskärp - jessicas ;)
armband - H&M 29,50:-
väska - jessicas ;)



detta har varit bäst, jag älskar dig jessica svedberg - bästavänn! <3

Kommentarer ♥
Postat av: jessica

Fyfan vad kul vi har haft hjärtat!

jag älskar dig bästiiis :)

<3

2009-07-16 @ 00:09:46
URL: http://jessiiicasvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0