en underbar dag med bästis!

hej alla läsare :D!
har kommit in nu för en liten stund sedan, jag och jessica bästis var ute lite med hanne o alex tihi mysigt :)
gick runt lite, träffade lite folk o så med.
idag så var jag en liten stund hos jessica, badade i hennes bubbelpool asskönt :D
sedan åkte vi hem till moi och åt pizza o då var ute med hanne o alex :D
hon ska slagga här inatt o imorn åker vi till Helsingborg, jag vet att ni kommer sakna oss ;*
hihi pussen

kvällens outfit ;
vitt linne - cubus 129 :-
svart linne - gina tricot 99 :-
midjeskärp - jessicas (;
byxor - gina tricot 299 :-
vit kofta - cubus 2 för 199 :-

hanne sötnos (: <3

alex är sjukt vig ;o <3

jag

jag älskar dig bästavänn! <3


tack för en underbar dag/kväll :) <3

Kommentarer ♥
Postat av: tess

Tittar för bi å önskar en trevlig måndag //Tess

2009-07-13 @ 11:54:51
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: ävelicious

tack för din röst :D

2009-07-14 @ 00:16:44
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: hanne (h)

usch vilken bild elin ;o

men kul att träffa dig igen :) <3

2009-07-14 @ 11:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0