tävling

hej uppdaterar först nu om gårkvällen och tävlingen idag, har varit för slö för att göra det innan (a)
men det var roligt igårkväll, först så gick vi ner till Margit´s kiosk och satt och pratade en liten stund, sedan hem till Sandra och kolla på film som hon hade hyrt, Bröllopsduellen, den var jättebra :)
sedan var vi ute ett tag, men var tvungen att dra hem vid 23 eftersom jag skulle upp vid halv sju idag!

men idag så gick jag ju som sagt upp vid halv sju, fixade iordning mig oc hsedan åkte jag och mamma upp till stallet!
fodrade hästarna och satte på dom täcken, packade klart till tävlingen, borstade Curre och gjorde maten.
Vi åkte från stallet vid halv 9 och när vi kom fram så lastade vi ut Curre ganska direkt och så red jag fram. Det började med L:B1 inne i ridhuset, och det gick jättebra, fick 190 poäng =) men dock ingen placering.
sedan var det dags för L:C1 utomhus i paddocken, och då var Curre vääldigt trött så fick kämpa igenom hela programmet. Kom en poäng utanför placering även fast hon som kom före mig red fel väg och allt ;S
men jaja, domaren var konstig tyckte vi haha!

ikväll ska vi till Lowe och hans familj, jag har bakat efterrätt, kladdkaka med jordgubbar och grädde såklart! (a)
hihihi pussar ♥
/ E


Kommentarer ♥
Postat av: Anonym

fin och bra blogg:D passar mig faktist,hehe:)

Om du vill så kanske vi kan följa varandra i bloglovin?



/ http//dollhouse.devote.se (skiver den tillsammans med min bästavän)

2009-08-01 @ 22:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0