oj, oj, oj

dålig uppdatering i typ en vecka nu, förlåt!!
men jag har varit med kompisar jättemke nu och kommer vara det ett tag till så kommer inte uppdatera så ofta ett tag nu.
men jag orkar inte berätta allt vi gjort så här kommer bilder ist! :)


stan innan vi skulle med bussen hem

hahaha pontus åt på mcdonalds, dom måste tjänat mest på honom på hela dagen!

färgade pontus & jontes hår rosa, sjuukt snyggt! ;)

pontus hår! ROSA

stranden!

jag fick plats med mina skor i Jontes skor! x)

sista bilden blir på pontus i båten :)

tack för underbara dagar! :)

Kommentarer ♥
Postat av: jessica

Älskar dig! <3

2009-08-08 @ 22:16:19
URL: http://jessiiicasvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0