torsdag :)

shululu :)
skola idag, dt vah inte kul , förrutom kompisarna :)
först hade vi spanska, sen musik där vi hade en ny lärare typ som sa att hon kunde sjunga fast hon verkligen nt kunde xd
sen hade vi innebandy på idrotten, helt okej :)
sen hade vi typ lunch, åt mackor xd
sen no, där jonatan spillde ut kokande vatten över feffe o ida x) haha :D
sen svenska och sen mentorsamling då vi kastade frisbee typ :)

sen åkte jag sandra och jessica in till stan, köpte en mcflurry och en present till thea :D
vi träffade soffan och julia sen i stan, gick lite med dom också , myys :)
träffade massa annat folk i stan med, såna man inte träffat på jättelänge så det var jätteroligt :D
sen åkte jessica hem och jag och sandra gick in och satte oss på mc donalds och sen åkte vi med mamma hem :)

nu sitter jag vid datan och tv:n och ska plugga också,men det orkar jag inte just nu xd
imorron blire stallet, myys :D

nej nu måste jag plugga -.- pusssss <3



Kommentarer ♥
Postat av: Anonym

är dt bara jag eller har du pinnar som ben :O

ASSSÅ OMG HAR ALDRIG SETT NGN SMALARE :O

2009-04-20 @ 18:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0